چهارشنبه 8 مرداد 1393
« به سایت شبکه بهداشت و درمان میانه خوش آمدید » سامانه پیام کوتاه انتقاد و پیشنهاد 300072423
   July 30, 2014
   
 
Skip Navigation Links
مدیریتExpand مدیریت
واحد گسترش شبکهExpand  واحد گسترش شبکه
واحدهای ستادی
واحد آموزش سلامت
واحد امور داروئی
واحد بهداشت دهان و دندان
واحد آزمایشگاه
پیشگیری و مبارزه با بیماریها
واحد بهداشت محیط و حرفهExpand واحد بهداشت محیط و حرفه
واحد سلامت خانواده
سلامت جوانان،نوجوانان و مدارس
واحد بهبود تغذیه
مراکز بهداشتی و درمانیExpand مراکز بهداشتی و درمانی
بیمارستان ها
پایگاه های بهداشتی
خانه های بهداشت
مراکز مشاوره
انتشاراتExpand انتشارات
آموزش همگانی
پرسش و پاسخ
گالری عکس
اخبار
کتابخانه
راهنمای تلفن
 
     
   
.:: شرح وظایف ::.

 

شرح وظايف معاونت اجرائي :

1- نظارت برانجام كليه فعاليت هاي مالي و اداري و مراقبت در حفظ و رعايت مقررات مربوطه .

2- نظارت بر تنظيم اسناد حسابداري و دريافت و پرداخت و درآمد با رعايت مقررات مالي و تنظيم ليست حقوق كاركنان .

3- تنظيم و نگهداري حساب هاي دريافت و پرداخت و نگهداري دفاتر اعتبارات و تعهدات .

4- نظارت تهيه و تنظيم بودجه و اسناد خريد و صورت اموال و حفظ و كنترل اموال منقول و غير منقول .

5- نظارت بر انجام امور تداركاتي واحد مربوطه طبق دستورالعمل هاي موجود به دستور مافوق .

6- مراقبت در نگهداري و توزيع كالا و ملزومات خريداري شده كنترل مجودي انبار.

7- مراقبت در انجام سريع ثبت و توزيع و تحرير نامه هاي وارده و صادره .

8- كنترل حضور و غياب كاركنان واحد مربوطه .

9- انجام امور پرسنلي كاركنان و صدور ابلاغ از قبيل مرخصي ها ، ماموريت ها ، انتقال و معذوريت ، ترفيع ، ترميم حقوق ، اضافه كار و نظير آن با اطلاع مقام ما فوق و با رعايت قوانين و مقررات مربوطه .

10- مراقبت در حسن انجام اجراي تعميرات ساختمان هاي واحد مربوطه ، نظارت و تامين آب و برق و تلفن و برودت و گرما و انتظامات .

11- نظارت بر كنترل ورود و خروج افراد و وسايط نقليه كليه امور مربوطه .

12- برنامه ريزي و سرپرستي امور مختلف كارگزيني .

13- اتخاذ تدابير لازم بمنظور پيشرفت و بهبود امور جاري .

14- تهيه گزارشات لازم و ضروري به مقام مافوق .

15- پيشگيري عمليات و برنامه هاي اداري .

16- تامين نيروي انساني لازم و تقسيم كار در حوزه سرپرستي .

17- نظارت و مراقبت در تامين محيط مناسب كار و رفاه كاركنان .

 

1.jpg

نام و نام خانوادگي

موسي   حسني

پست سازماني

  رییس اموراداری

نوع استخدام

رسمي

ميزان تحصيلات

فوق ديپلم اداري مالي

تلفن محل كار

2234683 – 0423

سابقه خدمت

18 سال

محل اشتغال

مركز شبكه بهداشت ميانه

سوابق كاري :

1- كارگزين مسئول از تاريخ 30/09/1370 لغايت 2/11/1381 شبكه بهداشت و درمان ميانه .

2- رئيس اداره امور عمومي از تاريخ 2/11/1381 تاكنون .

 

شرح فعاليت هاي انجام يافته تا كنون :

1- متمركز نمودن واحد كارگزيني در ستاد شبكه .

2- مكانيزه نمودن سيستم اداري شبكه .

3- برنامه ريزي و سرپرستي امور مختلف كارگزيني .

4- تأمين نيروي انساني لازم و تقسيم كار در حوزه سرپرستي .

5- مراقبت در حسن اجراي تعميرات ساختمانها ي واحد هاي تحت پوشش شبكه و نظارت بر تامين آب ، برق ، تلفن و برودت گرمائي شبكه .

6- مراقبت در انجام سريع ثبت نامه ها .

7- مراقبت در نگهداري و توزيع كالا و ملزومات خريداري شده و كنترل موجودي انبار .

 

 

 
     
     
 

«  نیاز به پزشک عمومی  »

« ملاقات عمومي مدير شبكه  »

« دستورالعمل ها و قوانین نظارت بر درمان »

«توصیه هایی برای سالمندان به مناسبت روز سالمند »

« در مورد فشارخون بیشتر بدانیم...  »

«  عملکرد تصویری شبکه بهداشت و درمان میانه  »

«  اسامی خیرین محترم سلامت شهرستان میانه  »

« مطالبی در خصوص بیماری ایدز  »

 
     
     
 
 

aids160.jpg

 
     
     
 

برنامه اتوماسیون اداری
 
     
       آمار بازدیدکنندگان:190482